Benyit, ráköszönök: Ni hao! Bizonytalanul körbenéz, majd válasz nélkül megközelíti a célterületet: a táblát. Gumikesztyűs ujjai biztos mozdulatokkal kezelik a halálpiszkos rongyot, amivel úgy látom legutóbb a vécét törölhette körbe leginkább a krétaport keni csak szét, hogy oda is jusson, ahol eddig még túl kevés volt belőle. Miközben keneget és maszatol, én azon tűnődöm, vajon én voltam-e az udvariatlanabb, hogy nem magáztam, vagy még mindig jobban viselkedtem, tekintve, hogy "hülye külföldi" vagyok és nem is lehet elvárni tőlem a helyes nyelvhasználatot? Mindenesetre nem faragatlannak, sokkal inkább megilletődöttnek tűnt, amikor meglepődve tapasztalta, hogy valami "sárga hajú" gubbaszt az egyik padban.

Na, most végzett - gondoltam, és már újból nekikezdtem a lecke átnézésének még az első óra előtt, amikor visszatért, ezúttal új eszközzel: egy felmosófával. Hogy ne "zavarjam", lehajtott fejjel írni kezdtem, miközben ő a táblánál megismert hatékonysággal és a már előbb megismert kis szövetdarabhoz hasonló tisztaságú felmosóronggyal, "ahol a papok táncolnak"- törölgetésbe kezdett. Ez ellen nem volt kifogásom különösebben (micsoda szerencséje volt velem), bár időnként rémeket véltem látni szemem sarkából, amint a ronggyal a tőlem két padra lévő szék ülőkéjét kenegeti. De nem, mindezt csak kora reggel túlhajszolt agyam fantáziálta.

Elhatároztam, hogy nem törődöm vele (mindkettőnknek jobb lesz ez így - döntöttem el), rovom az írásjegyeket szorgalmasan, amikor egyszercsak padkoccanásra kaptam fel a fejem! A takarítónő széttárt karral nyúlt kifelé menet a egyik gumikesztyűjével a kilincs után, miközben a másikkal az ajtófélfában talált biztos támpontra, és még egy utolsót behajolva, behúzta maga után az ajtót. Hogy mik vannak! (És hogy kell vigyázni!)

A bejegyzés trackback címe:

https://mennyeiatjaro.blog.hu/api/trackback/id/tr945012307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása